L’Ajuntament de Planes ha dut a terme el treball d’adequació i estructuració del seu Portal de Transparència, amb l’objectiu de garantir que la informació siga comprensible, accessible, interoperable i reutilitzable.
El projecte s’ha centrat a oferir els continguts de forma més clara i accessible, assegurar la interoperabilitat de les dades i facilitar la seua reutilització per part de la ciutadania. La implementació inclou una reorganització de la informació, millores en la navegació i mecanismes que permeten descarregar i reutilitzar les dades públiques de manera més senzilla.
Amb aquestes millores, el consistori avança en la seua estratègia de govern obert i reforça el seu compromís amb la rendició de comptes i l’accessibilitat.
Aquest projecte ha comptat amb 2.500 euros de finançament per part de Presidència de la Generalitat Valenciana i el Servei de Transparència, BOP i Impremta de la Diputació d’Alacant, mitjançant la Subvenció en matèria de Participació Ciutadana, Transparència i Govern Obert. Les accions s’han dut a terme en col·laboració amb l’empresa Sequoia Pro.


